شش تغيير در تركيب نسبت به فينال مستايا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 فقط دو سال از فينال كوپا ميان رئال و بارسا در مستايا گذاشته اما تيم مورينيو در اين مدت خيلي تغيير كرده است . در بازي جمعه ،‌نسبت به تركيب اصلي رئال يك تيم متفاوت خواهد داشت . 
در حقيقت در تركيب رئال براي بازي جمعه نسبت به فينال كوپا در والنسيا ، احتمالا شش بازيكن تغيير پيدا مي كنند . تغيير بزرگ درون چارچوب خواهد بود . ايكر كاسياس كه در آن بازي فيكس بود و خوش درخشيد ، در اين بازي روي نيمكت مي نشيند تا ديگو لوپز بازي كند . 
خط دفاع نيز اساسا جديد خواهد بود . آلوارو آربلوا كه در هفته هاي اخير مصدوم بوده ،‌جايش را به مايكل اسين مي دهد . ريكاردو كارواليو جايش را به رائول آلبيول مي دهد و فابيو كوئنت رائو نيز جاي مارسلو را مي گيرد . فقط سرجيو راموس كه در فينال قبلي در پست دفاع راست بازي كرده بود ،‌در تركيب باقي مي ماند . 
در خط هافبك البته فقط يك تغيير خواهد بود . په په كه در آن بازي در ميانه زمين بازي مي كرد ، در اين بازي جايش را به لوكا مودريچ مي دهد . البته اين تغيير كلا سبك بازي رئال را به سبك هجومي تغيير مي دهد . جايگاه كريستيانو و اوزيل در تركيب تثبيت شده است . در حال حاضر شنس فيكس شدن بنزما نز نسبت به آنخل دي ماريا بيشتر است . انتخاب يكي از ميان بنزما و دي ماريا ، ترديد اصلي مربي ستوبالي است .

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 19:24 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8211
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11216
بازدید ماه : 11128
بازدید کل : 415874
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1