فالکائو:قول می دهم این آخرین بازی بزرگم برای اتلتیکو نباشد؛ رئال به خاطر بودجه هنگفتش مدعی قهرمانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ستاره کلمبیایی اتلتیکومادرید معتقد است که رئال مادرید به خاطر بودجه مالی هنگفتش و بازیکنانی که دراختیار دارد، مدعی قهرمانی درفینال امشب کوپادل ری استفالکائو:قول می دهم این آخرین بازی بزرگم برای اتلتیکو نباشد؛ رئال به خاطر بودجه هنگفتش مدعی قهرمانی استرادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی باشگاه اتلتیکومادرید که به خاطر قدرت بالای گلزنی اش از او به عنوان ببر کلمبیایی یاد می شود، حالا خودش را برای یک بازی رویایی و حساس دیگر آماده می کند. فینال جام حذفی اسپانیا مقابل رئال مادرید که امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

او در آستانه این بازی حساس در کنفرانسی خبری شرکت کرد و اعلام کرد که رئال مادرید مدعی قهرمانی در جام حذفی امسال اسپانیاست. فالکائو دراین باره گفت:« رئال مادرید مدعی قهرمانی است. این را به خاطر بودجه هنگفت آنها وبازیکنانی که دراختیار دارند می گویم. ولی ما از این بابت ناراحت نیستیم.»

فالکائو درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که این بازی، آخرین بازی اش برای اتلتیکومادرید نخواهد بود:« همان طور که سال گذشته هم گفته ام، هنوز هم چند سالی از قرارداد من با اتلتیکوباقی مانده. من هیچ چیزی درمورد پیشنهاد موناکو نمی دانم. تمرکزم را روی حضورم در اتلتیکو قرار داده اند. آن چیزهایی که گفته می شود، مرا اصلا نگران نمی کند. اگر به آنچه در رسانه ها منتشر می شود، باشد، من با نیمی از اروپا قرار داد بسته ام: چلسی، یونایتد، موناکو، رئال مادرید... این حرفها صحت ندارد. شش ماه  بعد از آنکه من به اتلتیکو آمدم گمانه زنی ها درمورد پیوستن من به تیمهای دیگر شروع شد.»

این گلزن کلمبیایی براین باور است که الان زمان مناسبی برای ترک اتلتیکونیست:«پارسال و در فینال بخارست از من پرسیده شد که آیا آن بازی، آخرین بازی بزرگ من با پیراهن اتلتیکو هست یا نه؟ و حدس بزنید چه شد؟؟ من هنوز هم اینجا هستم. هر چه در بازیهای فینال بیشتری حضور داشته باشی، لذت بیشتری می بری. من فقط نگران ارائه یک بازی خوب هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می گیرم. باید ببینیم که چه خواهد شد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:1 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8186
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11191
بازدید ماه : 11103
بازدید کل : 415849
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1