خبرهای مهم بازی دیشب
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 اخراج شدن رونالدو پس از یک حرکت تمارز!

 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368828981_588976_1368829090_noticia_normal.jpg

 

كريستيانو رونالدو در دقيقه 113 كوپا دل ري اخراج شد . بازيكن پرتغالي با يك حركت تمارز گابي توسط داور اخراج شود .

 

 

كلوس گومز ، داور بازي به او كارت قرمز نشان داد . دقايقي قبل از اين هم مورينيو از روي نيمكت اخراج شد . جالب اين كه په په بدون اين كه در ليست باشد روي نيمكت نشسته بود كه ديگو كاستا و سيمئونه به سمتش آمدند و كتكش زدند .

 


مورینیو:"اتلتلیکو لایق قهرمانی نبود"

مورينيو پس از اخراجش در دربي فينال كوپا در كنفرانس مطبوعاتي حضور يافت و قهرماني اتلتيكو را ناعادلانه توصيف كرد .

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368830583_709612_1368830661_noticia_normal.jpg

 

فصل :" دوران كارم را سالهاي زيادي تشكيل مي دهند ‌، نه فقط يك سال . كسي را نمي شناسم كه هميشه فصل هاي عادي داشته و جامهاي بزرگ داشته است . اين بدترين فصل دوران كارم بود . حتي بردن اين جام هم نمي توانست فصل من يا رئال را نجات دهد . با يك فينال ، يك نيمه نهايي ،‌يك رده دومي و يك سوپركاپ . چييز كه براي بسياري يك فصل خوب قلمداد مي شود ، بدترين فصل من بود . "‌

نتيجه ناعادلانه :" وقتي كه نتيجه 1-1 بود ، تيم سه توپ را به تيرك زد . عادي نيست كه سه توپ به تيرك بخورد . نيازي نيست تا جادوگر فوتبال باشي تا بتفهمي كه نتيجه آخر ناعادلانه بود . اتلتيكو برنده شايسته فينال نبود . در وقت هاي اضافه هم دو موقعيت داشتيم . يكي با اوزيل و ديگري با هيگوائين . نتيجه شايسته نبود . در فوتبال همه چيز فراموش مي شود . داوري ها و تيرك ها فراموش مي شود . فقط برنده مي ماند و آن اتلتيكوست . "‌

مخفي شدن پس از ناكامي در رئال :"‌اگر صادق باشيد ، بايد تائيد كنيد كه در اين سه فصل ، هرگز پس از باخت يا تساوي من مخفي نشده ام . پس از بردها و نتايج بزرگ مثل بردن ليگ يا كوپا در بارسلونا ، من در كنفرانس مطبوعاتي حضور نيافتم . پيش از بازي ها حق دارم بيايم يا نيايم . بهت راست كه جمله تان صادقانه باشيد . بهتر است بگوييد كه مورينيو در اين سه فصل هميشه پس از شكست ها پاسخگو بوده است . "

ناكامي ؟‌" اين فصل ناكام بودم چرا كه كاري كردم كه در فصل اولم بردن كوپا و جنگيدن براي ليگ و چمپيونزليگ عادي شود . همه مي گفتند كه رئال بهترين تركيب دنيا را دارد . در فصل دوم من ناكام نبودم چرا كه ليگ را مقابل بهترين تيم دنيا برديم . در چمپيونزليگ هم در ضربات پنالتي باختيم . من خودم نمي توانم پنالتي بزنم . حتما آن زمان هم ناكام بودم . ا» دو فصل را دوست داشتم . فصل سوم خوب نبو د، ناموفق بود . هميشه وقتي اوضاع بد پيش مي رود ،‌مربي مقصر دانسته مي شود . هرگز در اين ساختار بازيكن را ناكام نمي دانند . در فوتبال مهم نيست كه چقدر به هدف نزديك باشي . اين مهم نيست . براي من مي شود گفت كه بدترين فصلم بود . البته چنين فصلي براي برخي ديگر مي تواند عالي قلمداد شود . "‌

باقي مانده دو هفته و آينده اش :"‌با رئال مادريد سه سال قرارداد دارم . هنوز با مدير جلسه نگذاشتم تا در مورد آينده صحبت كنيم . عادي است كه از آنجلوتي يا كس ديگري صحبت شود . صحبت از رفتن من با چلسي اي جاهاي ديگر هم هست . باشگاه هر زمان كه مرا نخواهد رسما اعلام مي كند . دو بازي ليگ براي ما مانده و بايد به تورنمنت احترام بگذاريم . به تيمهاي ديگري كه براي اهدافشان مي جنگند احترام مي گذاريم . براي سوسيه داد چمپيونزليگ مهم است و براي اوساسونا بقا . مدير و من همديگر را درك مي كنيم . عادي است كه تا پايان فصل صبر نكند . بايد ديد كه چه مي شود . "

علت بلند نشدن از روي رختكن :"‌ترجيح مي دهم چيزي نگويم . ترجيح مي دهم صحبتي نداشته باشم . "

 

راموس:"به اتلتلیکو تبریک می گویم"

 

سرجيو راموس در مصاحبه با تلويزيون اسپانيا پس از شكست در فينال كوپا از اين كه هواداران ناراحت شده اند ابراز ناراحتي كرد

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368831060_253204_1368831162_noticia_normal.jpg

 

. وي گفت :"‌به حريف كه لايق بردن اين جام بود ، تبريك مي گويم . پس از گل زيادي ساده گرفتيم و عقب كشيديم . "‌"

 

 

 

وي افزود :"‌چهار ، پنج موقعيت جدي داشتيم و از آن ها استفاده نكرديم . پس بايد تاسف بخوريم . بايد اين را بپذيريم . به سختي به فينال رسيديم . امسال دستمان خالي ماند . هواداران بايد واقعيت را بپذيرند و ما حرفي نداريم . ليگ ، كوپا و چمپيونزليگ را از دست داديم . حالا با اميد به استقبال فصل بعد مي رويم . "

 

 

 

دیگو لوپز:"به عنوان یک بازنده به رئال آمدم اما به بهترین سطح رسیدم"

ديگو لوپز ، دروازه بان رئال پس از فينال كوپا گفت :" در ژانويه در يك جنگ باخته به تيم آمدم اما به بهترين سطح رسيدم . همهhttp://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368834602_350010_1368834656_noticia_normal.jpgچيزم را براي اين باشگاه گذاشتم و سعي كردم كه با همه وجود از اين پيراهن دفاع كنم . خوشحال و اميدوار هستم . "

وي افزود :"‌مي خواهم از جايگاهم دفاع كنم . البته در اين بازي نتوانستيم كه پيروز باشيم . "

 

شکست در سه فینال کوپا با نیمکت نشینی ایکر کاسیاس

 

شايد اتفاقي باشد شايد هم نه اما تاريخ مي گويد كه هر بار در فينال كوپا ايك ركاسياس روي نيمكت نشسته است ، رئال باخته و تنها فينال كوپايي كه با برد رئال در 20 سال اخير همراه بوده با حضور كاسياس توامان شده است .

با شكست جمعه ، اين سومين باري بود كه با نيمكت نشيني كاسياس ، رئال در فينال كوپا مي باخت . در سال 2002 در مقابل دپور در برنابئو رئال 2-1 باخت . در سال 2004 با نتيجه 2-3 در مونتويخ باخت كه سزار در هر دو بازي فيكس بود . تنها دو سال پيش بود كه ايكر در تركيب فينال مستايا قرار گرفت و رئال قهرمان شد .

 

به جا مانده از بازی اتلتلیکو :حیف از تیرک ها

 

توماس رونكرو ، سردبير آس به انتقاد از روش هاي مورينيو براي بازي فينال كوپا دل ري مقابل اتلتيكو پرداخت .

نا اميدي !

خماري كوپا يك حس تلخ ، نا اميد كننده و وحشتناك را به جاي گذاشت . رئال در طول 90 دقيقه بهتر بود اما در وقت هاي اضافه كاملا گيج بود . سايه اخراج مورينيو مقابل كلوس گومز (همان داور با 13 اشتباه معروف كه حركت مشابه سيمئونه را نخواست كه ببيند) ،‌ كريستيانويي كه از نظر بدني به هم ريخته بود و اخراج شد ، موقعيت هايي كه هيگوائين و اوزيل از دست دادند همه و همه دست به هم داد تا اتلتيكو براي اولين بار در 14 سال اخير به رئال غلبه كند و به دهمين كوپاي تاريخش برسد و در استاديومي برنده شود كه در سالهاي آخير مدام در آن شكست مي خورد ...

 

سكوت

اين تاكتيك اثر مثبتي روي آماده سازي رواني تيم نداشت . مورينيو ترجيح داد كه پيش از بازي سالكت باشد و حتي ترجيح داد كه به جاي سوار شدن به اتوبوس تيم به سمت هتل ،‌پياده قدم بزند . طبيعي بود كه براي فينال به اين مهمي آن هم در برنابئويي كه از سال 60 تا كنون طلسم شده بود ، اين آماده سازي درستي نباشد . چهار شكست پياپي در خانه در فينال نشان مي داد كه حتما دليلي داشته كه دي استفانو ، خنتو و پاچين هراسان باشند . هر طلسمي يك تاريخ انضايي دارد و رئال به بيرحمانه ترين شكل ممكن با شكستن طلسم مواجه شد . در زمين خودش ،‌مقابل هوادارانش ،‌در مقابل 30 هزار هوادار دشمن كه بي تاب اين شاهكار تيمشان بودند . وقتي همه چي زاين قدر خوب است بهترين كار اين است كه به اتلتيكويي ها دست بدهيم و به آنها تبريك بگوييم كه بالاخره زخم هايشان را التيام بخشيدند . در وقت هاي اضافه بالاخره ترسهايشان را فراموش كردند و بهتر بودند هر چند كه دي ماريا ،‌ آربلوا و هيگوائين آمده بودند تا نفس تازه به تيم بدهند . اما روز ،‌ روز رئال نبود .

 

مثل هميشه

اما يك چيز مثل هميشه بود . كريستيانو باز هم به هوا پريد ، ابرها را لمس كرد و با يك پرواز بي نقص روي كرنر اوزيل ، ستاره پرتغالي باز هم نشان داد كه ستاره اصلي رئال مادريدي است كه در انتظار وداع رسمي مورينيو به دنبال هويتي جديد است . با قدرت و دقت پريد تا كورتوا ، يكي از حريفان محبوبش را مغلوب كند . در سه دربي اخيرش به دروازه بان بلژيكي پنج گل زده است . اين 55مين گلش در 55 بازي بود . در ضلح جنوبي كمي خوشحالي ايجاد شد اما دوام نداشت .

 

شانس با ايكر

ديگو لوپز از ژانويه كه به رئال آمده عملكرد خوبي داشته است . اما از زماني كه مورينيو آرزو كرد كه كاش او را دو سال پيش داشت تا كاسياس را تخريب كند ، دروازه بان گاليشيايي تحت فشار قرار گرفت و افت كرد . روي گل دوم مي توانست بهتر باشد . اما مشكلي در مورد دروازه بان لوگويي وجود ندارد . مشكل اين است كه ايكر مهره مار دارد . در چهار فينال جام حذفي قبلي رئال ، فقط در يكي رئال به سيبلس رفته كه تنها در همان دروازه بان مستولزي فيكس بوده است . من در سن 48 سالگي بايد بگويم كه اين را اتفاقي نمي دانم.


شجاعت رئالي

سه تيرك مانع از آن شد كه كوپا دوباره ارزاني رب النوع سيبلس شود اما وقتي همه چيز گره مي خورد ، اين اتفاقات قابل پيش بيني نيست . چقدر آسان است كه برخي پس از اين پايان ناخوش فصل ، دستان خود را خم كنند . اما اين درست نيست . مورينيو با اين كه قرارداد دارد مي رود اما كريستيانو ، راموس ، اوزيل ،‌واران ، ژابي و ايكر خواهند ماند . شجاعت رئالي همين است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 20:3 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9069
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12074
بازدید ماه : 11986
بازدید کل : 416732
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1