چراغ سبز لوئيز سوارز :"‌نمي شود رئال را رد كرد "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 لوئيز سوارز براي پيوستن به رئال ابراز تمايل كرد . شايعات زيادي در مورد پرداخت 35 تا 40 ميليون توسط رئال براي آوردن وي از ليورپول مطرح شده است كه خودش در مصاحبه با اسپورت 890 در اين باره توضيح داد . 
مهاجم ليورپول گفت :" از ليورپول و شهر راضي هستم اما امسال براي من ، همسر و دخترم مشكل بود . . از ليورپول خيلي ممنونم . هواداران را دوست دارم . من انسان هستم و اشتباهاتي مي كنم اما خانواده ام اذيت شدند . خودم خسته شدم . همسر و دخترم خيلي اذيت شدند . براي اذيت شدن توسط خبرنگاران انگليسي ديگر آماده نيستم . " 
وي در مورد احتمال پيوستنش به رئال گفت :" هدفم موفقيت است و در تيمهاي بزرگ هميشه همين طور بوده است . با وكيلم صحبت كردم . هيچ چيز جدي نيست . نمي شود رئال را رد كرد . با ليورپول قرارداد دارم اما رد كردن رئال خيلي مشكل است . شايعات در فصل نقل و انتقالات زياد است و نمي شود فهميد كه كدام خبر جدي است و كدام خبر صحت ندارد . مطبوعات انگليس با من ناعادلانه برخورد مي كنند . ارزشهايم به عنوان يك بازيكن را نمي بينند و فقط به خاطر رفتارم در مورد من اظهار نظر مي كنند . با مربي ليورپول صحبت كردم و مي دانم كه مي خواهد بمانم . هم تيمي ها هم شرايطم را درك مي كنند . " 
وي در مورد شايعات پيرامون پيوستن كاواني به رئال گفت :" افتخاري است كه يك هموطن اروگوئه اي شانس پيوستن به رئال را داشته باشد . بايد ديد كه جدي مي شود يا نه . " و در مورد اين كه وكيلش برادر گوارديولاست و ممكن است با رئال صحبت كند نيز گفت :" وقتي تيمي بازيكني را مي خواهد ، به آن بازيكن نگاه مي كند نه اين كه وكيلش چه كسي است . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:25 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9710
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12715
بازدید ماه : 12627
بازدید کل : 417373
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1