پرز :"‌بيل براي بازي در رئال زاده شده است "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 فلورنتينو پرز در مصاحبه با راديو كادنا كوپه در مورد مسائل مختلفي صحبت كرد . از تمديد قرارداد كريتسيانو گرفته تا نظرش در مورد عملكرد مورينيو . 
كريستيانو:
"من هر كاري از دستم بر بيايد انجام بدهم اما اين يك توافق دو طرفه است . دو سال قرارداد دارد و بهترين بازيكن دنياست . او را با 1000 ميليون يورو هم نمي فروشم . دو سال از قراردادش مانده است . ما باشگاه فروشنده اي نيستيم و كريتسيانو نماد ماست . مي خواهيم كه تا پايان زندگي ورزشي خود در اين جا باشد . او يك برنده است كه مي خواهد جامها و توپ طلاها را ببرد . رئال كاملا مناسب داشتن اوست . وقتي گفت كه ناراحت است ،‌با من صحبت كرده بود و به او گفتم كه هر كاري مي كنم تا خوشحال شود . مي خواهيم كه خوشحال باشد و سالها در اين جا بماند . "

مورينيو :
"نمره بالايي به او مي دهم . البته مسلما نتايجش مي توانستند بهتر باشند . فشار رسانه ها در اين جا به حدي است كه مي تواند رئيس جمهور آمريكا را هم تحت فشار قرار بدهد . گذشت زمان نشان مي دهد كه كار مورينيو مثبت بوده است . افرادي مثل او ، با هيجان و انگيزه كار را دنبال مي كنند . در هر خانه اي بحث هايي وجود دارد . مسلما اين مشكلات حل مي شوند . در رئال مسائل بازخورد زيادي دارند در حاليك ه در باشگاه هاي ديگر مثل بارسا اين گونه نيست . اين جا فشار دائمي وجود دارد اما براي بهتر شدن ، اين فشار مثبت است . مورينيو نمي تواند كه به وجهه رئال لطمه زده باشد چرا كه به ما عنوان شجاع ترين تيم دنيا را داد . عادي نيست كه منتقدان اين گونه به مورينيو فشار بياورند . هماهنگ شدن با اين فشار آسان نيست . در ابتداي لاليگا هشت امتيازي را از دست داديم كه نبايد مي داديم . مربي به بازيكنان فشار آورد و همين اختلافات را بيشاتر كرد . او سه سال در باشگاهي با بيشترين فشار در دنيا كار كرد . رفتشن حالا براي خودش و باشگاه بهتر بود اما نمي شود گفت كه به او بي عدالتي شد يا نه . " 

كاسياس :" خيلي بهتر از آن چيزي است كه دوستان خبرنگار مي خواهند القا كنند . ايكر يك كاپيتان مسئوليت پذير است . يك شخصيت متعصب است كه همچون يك الگو بود و بايد به او باو رداشت . " 

مربي جديد :"
"آنجلوتي نمي تواند بگويد كه رئال به او پيشنهاد داده چرا كه اين طور نيست . مي خواستم او را در 2005 و 2009 بياورم . مي گفتند كه ما فكر مي كرديم قراردادش امسال تمام مي شود و صحت ندارد . به جز او مربيان زياد ديگري هم هستند . با آنجلوتي در مزاني كه در خرتكن ميلان بود آشنا شدم و با بازيكنانش خيلي صميمي بود . فرگوسن را بخواهيم ؟ اميدوارم اما با كمال احترام بايد بگويم كه او در 26 سال فقط دو بار قهرمان اروپا شده است . "

زيدان :
"‌ليدر پروژه جديد است . ارزشهاي مادريديسمو ها را القا مي كند و انگيزه زيادي براي موفقيت دارد . "‌

خريدها :
" هميشه بهترين ها را خريده ايم . اين سبك ماست اما يك تيم فوق العاده داريم كه بهتر كردنش سخت است . همه بازيكنان بزرگ دوست دارند در رئال باشند . مسلما بيل هم براي بازي در رئال زاده شده است . با بارسلونا هيچ جنگي نداريم . اگر بازيكني از آنها باشد كه او را نخواهند و مناسب ما باشد ، آن را مي خريم . لوئيز سوارز بازيكن بزرگي است و مسملا كل دنيا دوست دارند او را داشته باشند . او و برخي ديگر را دوست دارم اما فعلا خبري نيست . لواندوفسكي هم به ما چهار گل زد اما ما بهترين مهاجمان دورتموند را داريم . در دورتموند با او خوش و بش كردم . " 

نيمار :
"صادقانه بگويم كه از پيوستنش به بارسا ناراحت شدم . "‌

جدايي بازيكنان 
"هيچ پيشنهادي براي هيچ كس نداشتيم . از يوونتوس هم تماسي براي هيگوائين گرفته نشد . طبيعتا هر كسي بازيكني را بخواهد بايد بهايش را بپردازد . "

انتخابات
"برايم مهم نيست كه كانديدايي وجود نداشته باشد . هر وقت كه بخواهند مي روم و تلاش مي كنم تا بقيه موفق شوند . "

مطبوعات :
"اين باشگاه خيلي بزرگ است و خبرنگاران زيادي هستند كه مي خواهند رويش تاثير بگذارند و ما بايد در مقابل اين فشار طاقت بياوريم . "

دل بوسكه :
"گفتم كه رئال خانه اوست و درها به رويش هر وقت كه بخواهد باز است . پاسخش كاملا درست بود اما برخي دچار سوء تفاهم مي وشند . "‌

رائول :
"اين جا خانه اوست و وقتي بازنشسته شود مي تواند برگردد . فكر مي كنم كه مي خواهد مربي شود و درها به رويش همچون زيدان باز است ."

دهمين چمپيونزليگ
"نمي خواهيم كه به رويمان يك فشار باشد و اگر شايسته بوديم مي خواهيم آن را ببريم . در نيمه نهايي ها اتفاقات عجيبي رخ داد . په په بدون اين كه كسي را بزند اخراج شد . سه پنالتي را خراب كرديم و امسال يك گل كم آورديم . مسملا روزي قهرمان خواهيم شد . "

تاثير بحران در فوتبال
"بايد توجه داشت . بحران مهمي در اسپانيا وجود دارد و نمي شود خبرج هاي سنگين داشت . موناكو يك باشگاه با يك مالك است اما طبيعتا فيرپلي مالي رويشان تاثير مي گذارد . "‌

بسكتبال :
"عملكرد تيم بسكتبال فوق العاده بود . اميد زيادي را ديدم . بازيكنان بزرگ و مربي خوبي داريم اما كمي شانس كم داشتيم . اميد زيادي داشتيم اما نشد . در ان جا هم قهرماني اروپا مي خواهيم . " 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:29 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8939
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11944
بازدید ماه : 11856
بازدید کل : 416602
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1