لوئيز سوارز :"‌بعيد است كه در ليورپول بمانم " / ماركا : توافق با رئال از چند هفته پيش
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ماركا آمدن لوئيز سوارز را قريب الوقوع مي داند . اين روزنامه مدعي شد كه رئال مذاكراتي با اين مهاجم اروگوئه اي داشته و با او به توافق رسديه است و حالا فقط جلب رضايت ليورپول باقي مانده است .

اين منبع مدعي است كه اين توافق هفته هاست كه شكل گرفته است . پره گوارديولا ، وكيل اين بازيكن با نمايندگان پرز از همه نظر به توافق رسيده است . به گفته اين منبع ، اين قرارداد چهار ساله است . اين مهاجم 26 ساله است و اخيرا قراردادش را تا 2016 با ليورپول تمديد كرده است . 
در حال حاضر بحث بر سر قيمت است . رقم فسخ قرارداد لوئيز سوارز 40 ميليون پوند است يعني در حدود 47 ميليون يورو . رقمي كه البته ليورپول آن را به هيچ وجه كم نمي كند . رئال منتظر كاهش قيمت توسط ليورپول نيست .
البته در اين ميان لوئيز سوارز نيز با ابراز تمايل به لاليگا مي تواند كار انتقاشل را اسان كند . او از شرايطش در ليگ انگليس و جنجال اخيرش پس از گاز گرفتن ايوانوويچ راضي نيست و مي خواهد انگليس را به مقصد اسپانيا ترك كند . وي حالا در جام كنفدراسيون ها حضور مي يابد و پس از آن اميدوار است كه بتواند آينده اش را در رئال مادريد رقم بزند . 

سوارز :" بعيد است كه در ليورپول بمانم "
لوئيز سوارز گفت كه فعلا در مورد آينده و جدايي احتمالي خود صحبتي با ليورپول يا رئال نداشته است اما اعلام كرد كه "‌بعيد " است كه در ليورپول بماند . سوارز گفت :" گفتم كه نمي شود رئال را رد كرد چرا كه به نظرم عادي است كه باشگاه هاي بزرگ روياهاي غيرممكني باشند كه نتوان ردشان كرد اما فعلا هيچ صحبتي نه با رئال و نه با ليورپول نداشته ام . "‌
وي افزود :" وكيلم هم به من خبري نداده و فعلا ارام هستم اما شايعات وجود دارند . نمي توانم بگويم كه چه زماني مي روم اما بعيد است كه بمانم . اگر بمانم با تمام وجود حاضر مي شوم چرا كه ليورپول يك باشگاه فوق العاده است . امسال لحظات خيلي مشكلي را داشتم . خانواده ام هم خيلي اذيت شدند . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9197
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12202
بازدید ماه : 12114
بازدید کل : 416860
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1