ركورد 100 امتياز مورينيو هم شكسته شد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ركوردي كه به ادعاي مورينيو ، "لاليگاي ركوردهاي خودش " بود ، توسط مربي بي كارنامه اي مثل تيتو ويلانوا شكسته شد تا مشخص شود كه مورينيو حداقل شاهكاري هم نكرده است . البته مسلما در ركورد شايسته فصل گذشته رئال به جز مورينيو ، همه بازيكنان از كاسياس گرفته تا آلتين توپ و كريستيانو سهيم بودند و نمي شود آن را به زعم مورينيو لاليگاي "خودش " قلمداد كرد . 
البته تيتو توانست كه يك شاهكار بامزه را رقم بزند . او در حالي كه در دو بازي رفت و برگشت ، پنج امتياز از الكلاسيكوها از دست داده بود ،‌ در 36 بازي ديگر لاليگا فقط 9 امتياز از دست داد تا اعتبار لاليگا كاملا ساقط شود .
در حقيقت بارسا در حالي امسال در لاليگا صد امتيازي مي شود كه در اروپا توسط بايرن هفت تايي شده و مايه آبروريزي لاليگا بوده است . اما به هر حال ركورد مورينيو شكسته شد و حالا بارساي تيتو و رئال مادريد مورينيو تنها تيمهاي تاريخ هستند كه در لاليگا صد امتيازي مي شوند كه البته مسلما اين را نمي توان به پاي شايستگي اين دو تيم دانست ، بلكه بايد توجه داشت كه اگر رئال و بارسا را كنار بگذاريم ، بي ترديد لاليگا در حال حاضر در ميان ليگ هاي معتبر اروپا ضعيف ترين ليگ است .
حالا مورينيو در حالي از رئال مي رود كه ركوردش شكسته شده است . البته ركورد 121 گل همچنان در تاريخ به نام او ثبت شده اما ركورد امتيازات را مشتركا با بارسلوناي تيتو ويلانوا در اختيار گرفته است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:49 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7043
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10048
بازدید ماه : 9960
بازدید کل : 414706
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1