رئال مادريد 4-2 اوساسونا / پايان يك لجباز!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 آخرين بازي فصل رئال مادريد در مقابل اوساسونا با پيروزي 4-2 همراه بود . حالا تيم نزديك به دو ماه استراحت مي كند و آماده فصل بعد مي شود . 
مصدوميت ديگو لوپز مي توانست باعث شود كه مادريديسموها پس از مدتها به آرزويشان كه ديدن كاسياس در چارچوب دروازه تيم محبوبشان بود ،‌ برسند اما انگار مربي تيم چيزي به جز لجبازي برايش مهم نبود . حالا خيال مادريديسموها راحت است كه فصل بعد ، خبري از اين لج و لجبازي ها نخواهد بود و مي توانند انتظار يك مربي آرام را داشته باشند كه قرار نيست تيمشان را مدام دچار حاشيه كند . 
مورينيو مي توانست اين "برو بيرون " را تبديل كند به " خدا به همراهت " . اما براي كسي كه لجبازي را تبديل به اصل اساسي كارش قرار مي دهد ، هو شدن از سرش هم زياد است . حالا او كه از يك هفته پيش كل اساس دفترش را جمع كرده تا زودتر راهي استمفورد بريج شود ، مي تواند با كارنامه اي عاري از هر گونه افتخار راهي لندن شود . 
رئال مادريد در اين بازي با تركيبي كاملا متفاوت به ميدان آمده بود . خسوس درون دروازه بود ، كايخون دفاع راست و آربلوا دفاع چپ . كارواليو و اسين در آخرين بازيشان در رئال در تركيب اصلي قرار گرفته بودند و آدان نيز روي نيمكت بود . 
عدم حساسيت باعث شده بود كه هر دو تيم موقعيت زيادي داشته باشند . خسوس چند واكنش خوب داشت تا اين كه هيگوائين در موقعيتي تك به تك ، در شبي كه برخي آن را شب وداعش با رئال مي دانستند ، يك گل زيباي انفرادي به ثمر رساند . سه دقيقه بعد اين اسين بود كه با ضربه اي سر گل بعدي را زد تا در بغل مورينيو آرام بگيرد ،‌ جايي كه احتمالا فصل بعد نيز در چلسي در آن خواهد بود . 
اوساسونا در نيمه دوم در صدد انتقام بر آمد كه اين روبرتو تورس بود كه با حركتي عالي دروازه حريف را باز كرد كه البته مهارش از دست خسوس بعيد بود . سخودو روي حركتي ديگر از جناح راست گل بعدي را زد تا اوساسونا بازي را به تساوي بكشاند . 
اما در دقيقه 70 روي حركت بسيار خوب اوزيل ، اين بنزما بود كه دروازه حريف را باز كرد تا مانع از آن شود كه آخرين بازي مورينيو با شكست همراه نشود . بنزما يك گل ديگر هم زد كه آفسايد كايخون اعلام شد . در دقايق پاياني نيز عمر ماسكاري و دني يورنته از آكادمي دقايقي فرصت خودنمايي پيدا كردند . در دقيقه 86 نيز خوزه كايخون ،‌ سلطان گلزني در بازيهاي تشريفاتي و كم اهميت ، روي ضد حمله عالي هيگوائين و بنزما گل چهارم را زد تا خيال مورينيو راحت شود كه اتفاقات بازي با سوسيه داد و گل خوردن در دقايق پاياني در كار نخواهد بود . 
اين پايان فصل سفيد و ناكام رئال مادريد بود . لاليگا كه ماه ها بود كه بازيهايش تبديل به بازيهاي دستگرمي شده بود و ليگ و كوپا نيز چيزي به جز سرخوردگي و تحقير به همراه نداشت . حالا نوبت آماده شدن براي فصلي بهتر و جبران اين فصل فاجعه بار است . پرز احتمالا از فردا يا پس فردا به طور رسمي مربي را انتخاب مي كند و خريدها را نيز انجام مي دهد . جايي براي نا اميدي وجود ندارد . رئال مادريد هميشه فراتر از نامها بوده ، هست و خواهد ماند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:51 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7139
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10144
بازدید ماه : 10056
بازدید کل : 414802
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1