نیمار: حس می کنم که یک پادشاهم..... تو هم که به خوزه رفتی...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

نیمار: حس می کنم که یک پادشاهم..... تو هم که به خوزه رفتی...

 

نیمار، مهاجم باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که انتقالش به نوکمپ، باعث شده تا به اندازه یک پادشاه احساس خوشحالی کند.

 

این بازیکن 21 ساله چند روز پیش با قراردادی رسمی از سانتوس به بارسلونا منتقل شد و حالا در صحبت هایی اعلام کرده که به آرزوی چندین ساله اش برای پیوستن به بارسا جامه عمل پوشانده

 

نیمار 21 ساله در گفتگو با تله فوت گفت:« من واقعا خوشحالم که انتقالم به بارسلونا نهایی شد. این همیشه برای من به منزله یک رویا بوده. بدون شک حس خوشحالی زیادی دارم. من مسیر ایده آلم را طی کرده ام و الان حس می کنم که پادشاهم و به اندازه یک پادشاه خوشحالم.»

دراین میان تیاگو سیلوا، هم تیمی نیمار در تیم ملی برزیل هم براین باور است که این ستاره جوان در اروپا موفق خواهد شد:« نیمار در بهترین تیم دنیا بازی خواهد کرد و فکر کنم که عملکرد خوبی داشته باشد. نیمار در میان بازیکنان باکیفیت محاصره می شود و آماده است تا با چالش ها روبرو شود.او از بازی کردن کنار بزرگترین نام های دنیای فوتبال نخواهد ترسید.»


لیست فروش بارسلونا اعلام شد

با فرا رسیدن فصل نقل و انتقال های تابستانی، باشگاه هم برای خرید چند بازیکن دست به کار شده است.در این میان، سران باشگاه قصد دارند چهار بازیکن را نیز به سایر باشگاه ها واگذار کنند زیرا آنها نتوانسته اند نظر مساعد کادر فنی را به دست آورند. فروش آنها همچنین می تواند پول مورد نیاز برای خرید بازیکنان جدید را نیز فراهم آورد.در ماه جاری میلادی، چهار بازیکن بارسلونا که خارج از باشگاه فعالیت می کردند بازگشتند. آندرو فونتاس که به مایورکا قرض داده شده بود، ابراهیم آفلای که در شالکه بازی می کرد و آسیب دیدگی های فراوانی گریبان او را گرفت، ایزاک کوئنکا که با نمایشش در آژاکس هیچ آینده ای در بارسلونا برای او متصور نیستند و در نهایت بویان کرکیچ که فصل گذشته را در میلان سپری کرد.همه این بازیکنان به جز بویان بارسلونا را ترک خواهند کرد. بویان نیز برای یک فصل به تیم دیگری قرض داده خواهد شد.شایعه فروش داوید ویا نیز به طور کاملا جدی مطرح شده است.


گزارش روز:سیمپسون ها حامیان اسپانیا در جام کنفدراسیون ها

در حالی که تا چند روز دیگر شاهد آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها در برزیل هستیم و این رقابت ها از روز 15 تا 30 ژوئن در شهرهای مختلف برزیل برگزار می شوند، شاگردان بیسنته دل بوسکه حامیان متفاوتی در این رقابت ها خواهند داشت

تیم ملی اسپانیا به عنوان قهرمان دنیا و قهرمان اروپا در جام کنفدراسیون ها حضور خواهد یافت. خانواده سیمپسون ها، همان کارتون عروسکی دوران کودکی مان، حامیان ماتادورها در این تورنمنت خواهند بود. نه تنها هومر، بلکه مگی، لیسا، بارت و مارگ (شخصیت های کارتونی خانواده سیمپسون ها) همگی در جریان این رقابت ها که در برزیل برگزار می شود، به تشویق تیم ملی اسپانیا خواهند پرداخت.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, ] [ 17:8 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9005
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12010
بازدید ماه : 11922
بازدید کل : 416668
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1