cristiano
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 كريستيانو در رئال چهار ساله شده است . عددي كه شايستگي هاي كريستيانو را به خوبي نشان داده است . هيچ بازيكني به اندازه او در اين مدت تاثيرگذار نبوده است . در اين چهار فصل ، بازيكن پرتغالي توانسته كه خود را در تاريخ رئال ثبت كند و تبديل به محبوب هواداران رئال و فوتبال جهان شود . هر چند كه در اين مدت نه چمپيونزليگ را برده و نه توپ طلا . 
كريستيانو در 199 بازي 201 گل براي رئال زده است . آمار خودشان گويا هستند . يك سبعيت تمامي ناپذير كه باعث اوج گيري اين ستاره شده است . آمارش در اين فصل بي نظير هستند : در 34 بازي ليگ ،‌34 گل ، در هفت بازي كوپا ، هفت گل ، در 12 بازي چمپيونزليگ 12 گل و در دو بازي سوپركاپ دو گل . آماري كه بيشتر به پلي استيشن مي مانند اما كريستيانو مثل آب خوردن آنها را كسب كرده است . البته كريتسيانو امسال پنج گل كمتر از فصل قبلش زد اما حضور كمتري هم در ميادين داشت . 
ستاره پرتغالي در فصل 11-2010 نيز 54 گل زده بود . در سه سال اخير روي هم 169 گل زده است . ريتمي كه بي نظير مي رسد . سال اولش مصدوميتي شديد داشت كه البته باز هم در 35 بازي 33 گل زده بود . 
كريستيانو پس از اولين سال حضورش در رئال روند فوق العاده اش را شروع كرد . وي تا كنون يك كوپا و يك ليگ را در كارنامه اش ثبت كرده است كه در هر دو جام نقشي كليدي دارد و حضور موثري ارائه مي دهد . كريستيانو در اين سه سال هميشه يكي از كليدي ترين اعضاي رئال بوده است . 
ستاره پرتغالي بي ترديد خودش هم مي داند كه با رئال بايد به چمپيونزليگ برسد و البته برايش رسيدن به توپ طلا هم حائز اهميت است . باشگاه منتظر است كه اين ستاره تا 2018 تمديد كند و برگ بزرگي از تاريخ رئال را به نام خودش ثبت كند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:رونالدو , ] [ 11:9 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8602
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11607
بازدید ماه : 11519
بازدید کل : 416265
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1