كريستيانو و فرستادن پيغام شبهه آميز در شبكه هاي اجتماعي
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 همه اخبار در مورد تمديد قراردادم دروغ هستند . " اين جمله اي بود كه كريستيانو به زبان انگليسي در صفحات فيس بوك و توئيتر خود نوشت . ساعت 15:53 را نشان مي داد و در آن زمان كريستيانو اين را به 19 ميليون فالوور خود در توئيتر و 58 ميليون هوادارش در فيس بوك اعلام كرد . 
اولين واكنش ها به اين پيغام 83 كاراكتري توسط هواداران وي در شبكه هاي اجتماعي بود . اين جمله خيلي كوتاه و خلاصه شده بود اما باعث شد كه هواداران متعصب يونايتد خواستار بازگشتش شوند و از اين جملات ابهام آميز بهترين استفاده را ببرند . حرفهايش كاملا بوي مشكل داشتنش در رئال را مي داد . 
در نگاه اول به نظر مي رسد كه كريستيانو از تعطيلات از بي تفاوتي رئال خسته شده است چرا كه باشگاه در هفته هاي اخير بيشتر نگران نيمار و بيل بوده تا تمديد قراردادش . كريستيانو اخباري كه مدام باشگاه در مورد تمديد قراردادش منتشر مي كند را درك نمي كند . 
ماه هاست كه رابطه كريستيانو و پرز خوب نيست . در روز 2 سپتامبر پس از بازي با گرانادا ، كريستيانو گفت كه ناراحت است . يك روز قبلش با پرز صحبت كرده بود . او از اين كه باشگاه از اينيستا و مسي در مراسم بهترين هاي يوفا حمايت كرده بود ، ناراضي بود . راسل در حمايت از اين دو به مراسم رفته بود اما نمايندگان رئال پدرو لوپز و بوتراگوئنو بودند . 
اين بازيكن با پيشنهادي از پي اس جي مواجه بود و پرز با حرفهاي زهرداري به رقم فسخ قراردادش اشاره كرد :" اگر مي خواهي بروي ، پول خريد مسي را برايم بياور ! " اين باعث ناراحتي كريستيانو شد چرا كه با سوء تفاهم مواجه شده بود . او از اين حرفهاي پرز اين طور برداشت كرد كه براي پرز پول بيشتر از او مهم است . مسلما اين تقصير پرز بود چرا كه مي توانست برخورد بهتري با ستاره تيمش داشته باشد . اطرافيان ستاره پرتغالي مي گويند كه كريستيانو هرگز برخورد محبت آميزي كه با بنزما داشت را با كريستيانو نداشته است . نشانه اش هم اين كه كريستيانو هرگز از يكي از 201 گل كريستيانو به اندازه گل كريم به ليون در سال 2011 خوشحالي نكرد . 
مسلما تمديد قرارداد ارزان نخواهد بود . رئال براي تمديد قرارداد كريستيانو تا 2018 بايد 166 ميليون يورو با حسب ماليات هزينه كند . كريستيانو 25 تير به تمرينات اضافه مي شود و باشگاه از آن زمان رايزني را آزاد مي كند . فعلا وضعيت بحراني است . بدبيني بازيكن متضاد با خوشبيني مدير است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, ] [ 18:2 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7477
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10482
بازدید ماه : 10394
بازدید کل : 415140
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1