کاسياس: مثل روز اول فوتبالم انگيزه دارم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ايکر کاسياس ، دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا درباره آخرين شرايط خود، گفت: چهار ماه و نيم است که نيمکت نشين هستم و به آن عادت کرده‌ام ، اما خيلي دوست دارم بازي کنم. وقتي دل بوسکه فهرست بازيکنان تيم را براي حضور در جام کنفدراسيون‌ها اعلام کرد و فهميدم در فهرست او هستم، هيجان زده شدم. مي‌خواهم از اين فرصت نهايت استفاده را کنم.

کاسياس ادامه داد: هنوز هم حسي را در تيم ملي اسپانيا دارم که وقتي 13 سال پيش براي اولين بار پيراهن اسپانيا را بر تن کردم، داشتم. بازي کردن براي تيم ملي اسپانيا نهايت افتخار است.

دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا درباره جام کنفدراسيون ها گفت: غير از تيم ما برزيل هم تيم مدعي در اين جام است. اما اين دو تيم حريفان قوي ديگري دارند و بايد ابتدا خودشان را اثبات کنند. کار اسپانيا براي قهرماني در جام کنفدراسيون ها به هيچ وجه آسان نيست.

ايکر مقدس در پايان درباره شانس بازي کردن در بازي برابر اروگوئه گفت: خيلي تلاش کردم تا به شرايط بازي برسم. هم ويکتور والدس و هم اينيستا شرايط خوبي دارند. مي‌دانم که سخت است تا در تيم ملي اسپانيا بازي کنم، اما من در تمرينات تمام تلاش خودم را انجام دادم تا به شرايط بازي برسم. هر سه ما شرايط خوبي داريم و هر بازيکني که بازي کند تلاش مي‌کند تا از دروازه‌ اسپانيا دفاع کند.

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ] [ 20:12 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1213
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4218
بازدید ماه : 4130
بازدید کل : 408876
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1