پاری سن ژرمن به دنبال ویلاس بواس و بیل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 http://www.tarafdari.com/media/cache/news_main/uploads/news/d7975bedaf514975fc17ea493d58c8ea519926e9.jpgسران باشگاه پاری سن ژرمن حالا ایده جدیدی در سر دارند تا به نحوی یک انتقام شیرین از رئال مادرید محسوب می شود

سایت گل- درحالی که سران رئال مادرید هفته هاست که برای به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن تلاش می کنند، از چند روز پیش از آندره ویلاس بواس سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام به عنوان جانشین احتمالی کارلتو نام برده می شد.

 

به نظر می رسید که با انتقال ویلاس بواس به پاریس کار انتقال کارلتو به مادرید ساده تر می شود ولی طبق گزارش منتشره در دیلی استار و به نقل از استار اسپورت، سران پاری سن ژرمن یک سورپرایز هم برای سران رئال دارند که به منزله یک انتقام شیرین خواهد بود.

 

آنها علاوه بر آندره ویلاس بواس به دنبال جذب گرث بیل، ستاره تاتنهام که این روزها به شدت زیر ذره بین سران رئال هست نیز هستند.

 

طبق گزارش رسانه های فرانسوی از جمله لو پاریزین، سران تاتنهام تمایل زیادی دارند تا ویلاس بواس و بیل را با هم به پاری سن ژرمن بسپارند و روند مذاکرات میان طرفین به خوبی در حال پیشرفتی است.

 

این درحالی است که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام ویلاس بواس 10.1 میلیون پوند است ولی این رقم برای سران پاری سن ژرمن چندان زیاد نیست.

 

بیل در رقابت های فصل گذشته و در 33 دیداری که در لیگ برتر برای تیمش برگزار کرد، 21 گل به ثمر رساند و سران پاری سن ژرمن امیدوار هستند تا بتوانند علاوه بر ویلاس بواس، او را نیز به خدمت بگیرند.

 

سران رئال مادرید و منچستریونایتد هم به دنبال جذب این بازیکن 23 ساله هستند و قیمت او تا حدود 85 میلیون پوند افزایش یافته.

 

 #پ.ن:یه سری تغییرات برای تنوع توی قالب انجام دادم امیدوارم لذت ببرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ] [ 19:45 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8296
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11301
بازدید ماه : 11213
بازدید کل : 415959
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1