مورینیو می‌خواست به فوتبال اسپانیا ضربه بزند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

هافبک بارسلونا معتقد است سرمربی سابق رئال مادرید قصد ضربه زدن به فوتبال اسپانیا را داشته اما موفق نشده است.


 

ژاوی هرناندس در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی «ال پیس» فاش کرد که ویسنته دل بوسکه وی را از خداحافظی با تیم ملی منصرف کرده و افزود: به دل بوسکه گفتم که می‌خواهم از تیم ملی خداحافظی کنم و او به من گفت: تو باید به جام‌جهانی برزیل بروی. دلت برای بازی در جام‌جهانی تنگ نمی‌شود؟

به گزارش فارس،وی ادامه داد: برای ایکر ناراحتم زیرا لیاقتش این نبود که اینگونه با او رفتار شود و دیده‌ام که این مسئله چگونه بر روی او تأثیر گذاشته است. امسال بیش از همیشه با هم صحبت کردیم. حقیقت این نیست که بازی نکردن مشکل کاسیاس باشد؛ بدترین چیز اظهار نظرها است. مورینیو چه طور می‌تواند بگوید اشتباهش این بوده که دو سال پیش دروازه‌بان جدیدی را به خدمت نگرفته است؟ من حدس می‌زنم او یادش نباشد اما ایکر با سه مهار فوق‌العاده در والنسیا تیم را قهرمان کوپا‌دل‌ری کرد. احترامی که شایسته‌اش بود به او گذاشته نشده.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: مورینیو می‌خواست یک تقسیم‌بندی یا چیزی مثل این تشکیل دهد؛ من نمی‌دانم او چه می‌خواست اما او علاقه‌ای به فوتبال اسپانیا نداشت. حالا ما اینجا هستیم. او ما را قوی‌تر کرده است. مورینیو می‌خواست ضربه بزند اما نتوانست کارش را به سرانجام برساند زیرا انگیزه ما بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: ما مثل بچه‌ها درباره ماراکانا صحبت می‌کردیم. این ورزشگاه افسانه‌ای برای من نقطه پایان است. اسپانیا می‌تواند بهتر بازی کند. دوست دارم سریع‌تر بازی کنم. من از لحاظ بدنی محدودیت دارم اما با استفاده از مغزم آن را جبران می‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 1 تير 1392برچسب:ژاوی,عکس ژاوی,, ] [ 12:25 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7062
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10067
بازدید ماه : 9979
بازدید کل : 414725
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1