مدارک دادگاه علیه فساد مالی مسی کامل تر شد؛ لیونل و پدرش روز 17 سپتامبر دفاع می کنند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


مدارک دادگاه علیه فساد مالی مسی کامل تر شد؛ لیونل و پدرش روز 17 سپتامبر دفاع می کنند

دادگاهی در منطقه گاوا (بارسلونا)، لیونل مسی وپدرش را به اتهام اختلاس مالیاتی بیش از 4 میلیون یورو در طول سالهای 2006 تا 2009 به خاطر حق پخش تصویر این بازیکن آرژانتینی متهم نموده است.

طبق اعلام منابع قضایی به یورو پرس، این دادگاه اعلام کرده که مسی و پدرش در روز 17 سپتامبر باید در جایگاه متهم دست داشتن دراین پرونده دراین دادگاه حضور بیابند.

طبق اعلام این دادگاه، استراتژی احتمالی مسی این بوده که بخشی از حق تصویر خود را به جوامعی که از نظر موقعیت قضایی در شرایط ایده آلی هستند و به نحوی پناهنگاه مالیاتی به نظر می رسند (مثل کشورهای بلیز و اروگوئه) به صورت اجاره ای دراختیار آنها قرار دهد و در کنار آن و همزمان با آن قراردادهایی رسمی را با آژانس ها و شرکت های حق پخش تصاویر او که در کشورهایی باقوانین قضایی متفاوت مثل انگلیس و سوئیس به امضا برساند.

بدین ترتیب درآمد این ستاره آرژآنتینی  هم از این کشورهای اروپایی بوده و هم از جوامعی که در واقع پناهنگاه های مالیاتی برای او هستند تا بدین ترتیب بدون پرداخت مالیات در خزانه  از هر دو سو درآمد زایی داشته باشد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس از نظر دادگاه قضایی، خورخه اوراسیو مسی پرس، پدر لیونل ، برنامه ریز و ایدئولوگ این فساد مالی است و در زمانی که سن مسی کمتر از سن قانونی بوده او با بهره گیری از اجاره حق تصاویر او درآمدزایی اقتصادی زیادی داشته.

زمانی که مسی به سن قانونی رسیده، دادگاه براین باور است که او نیز تاکتیک پدرش را دنبال کرده و در طول سالهای 2006 تا 2009 اختلاس مالیانی داشته و سران باشگاه بارسلونا، بانک سابادل، کمپانی دانون، آدیداس، پپسی کولا، تلفونیکا، کویت فود کمپانی و برخی دیگر از کمپانی هایی که با مسی همکاری داشتند، می دانستند که او به خاطر اجراه حق تصاویرش، هیچ مالیاتی نمی پردازد.

درآمدزایی خالص مسی به همین ترتیب افزایش چشمگیری داشت و در سال 2007، 2.558.661 یورو، در سال 2008، 3.817.733 یورو و در سال 2009 به 3.798.181 یورو رسید

این بدان معناست که دادگاه براین باور است که منابع کافی را برای اثبات اتهام مالی مسی و پدرش در دست دارد و حالا آنها باید بی گناهی شان را در دادگاه ثابت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 1 تير 1392برچسب:لیومسی, ] [ 15:56 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8318
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11323
بازدید ماه : 11235
بازدید کل : 415981
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1