برزیل 4 - ایتالیا 2/ نیمار باز هم درخشید.
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

ایتالیا همانی بود که مقابل ژاپن نشان داد: با آشفتگی وحشتناک دفاعی. برزیل در نیمه اول مسلط بر میدان بود اما در وقت‌ های تلف‌ شده این نیمه به گل رسید. دانته که جای داوید لوییز مصدوم را در ترکیب برزیل گرفته بود توانست گل اول را بزند. ضربه سر فرد را جیان‌ لوییجی بوفون عالی دفع کرد اما توپ در برگشت به دانته رسید که در موقعیت آفساید بود و او گل اول را زد.

ایتالیا در دقیقه 51 گل تساوی را زد. بوفون توپ را بلند به زمین برزیل فرستاد، آنتونیو کاندروا ضربه سر زد و ماریو بالوتلی با حرکتی آکروباتیک و بسیار زیبا توپ را به امانوئله جاکرینی سپرد. این بازیکن که زیر فشار شدید انتقادات قرار دارد ابتدا تعلل کرد اما سپس از داخل محوطه جریمه شوتی زد که ژولیو سزار هیچ بختی برای مهارش نداشت.

اما برزیل دوباره پیش افتاد. نیمار در دقیقه 55 از ایتالیا خطا گرفت و خودش ضربه ایستگاهی را با شوتی محکم به زیبایی به داخل دروازه بوفون فرستاد.

برزیل در دقیقه 66 به گل سوم رسید. فرد از بین جورجیو کیه‌ لینی و لئوناردو بونوچی گریخت و پاس عالی مارسلو را به گل تبدیل کرد.

اما ایتالیا در دقیقه 71 به شکلی عجیبی گل زد. روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی مسابقه به دلیل خطا در محوطه جریمه برزیل در سوت خود به علامت پنالتی دمید اما پس از سوت او بود که کیه‌لینی توپ را به درون دروازه زد. داور گل را پذیرفت و اعتراضات سزار – که واکنشی روی گل نشان نداده بود – تاثیری نداشت.

کریستین ماجو هم یک بار با ضربه سر توپ را به تیر کوبید اما این برزیل بود که گل آخر مسابقه را می‌ زد. روی اشتباه مدافعان ایتالیا، توپ به برنارد رسید و این پدیده فوتبال برزیل آن را به مارسلو سپرد. شوت مارسلو را بوفون دفع کرد اما فرد در برگشت آن را گل کرد. تصاویر آهسته نشان می‌داد ایرماتوف روی این گل هم اشتباه کرده و فرد در آفساید بوده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 11:10 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7504
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10509
بازدید ماه : 10421
بازدید کل : 415167
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1