وکیل داوید ویا: فیورنتینا پیشنهاد جالب توجهی را در نظر دارد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 وکیل داوید ویا: فیورنتینا پیشنهاد جالب توجهی را در نظر دارد

وکیل مهاجم بارسلونا تأیید کرده است که باشگاه فیورنتینا برای جذب این بازیکن و همچنین جاناتان دوس سانتوس برنامه ویژه ای دارد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، روزنامه AS اسپانیا گزارش کرده است که فیورنتینا با تدارک پیشنهادی به ارزش ۱۳ میلیون یورو، خواهان جذب داوید ویا و جاناتان دوس سانتوس، برادر جووانی دوس سانتوس، از بارسلونا شده است.

وکیل داوید ویا، ویکتور اوناته، در این باره به TuttoMercatoWeb گفت: “من معتقد هستم که هنوز نمی توانیم بگوییم فیورنتینا پیشنهادی رسمی ارائه کرده است. با این حال ما می دانیم که این باشگاه برنامه های جالبی را در سر دارد.”

وی افزود: “من با مدیر ورزشی کنونی فیورنتینا، ادواردو مارسیا، در والنسیا کار کرده ام. ما با یکدیگر دوست هستیم و دائماً در ارتباط هستیم. فیورنتینا فصل خوبی را پشت سر گذاشت و حالا اهداف آن ها در حال پیشرفت است.”

اوناته در ادامه اظهار داشت: “داوید تمرکز خود را معطوف جام کنفدراسیون ها کرده است. ترک کردن باشگاهی مانند بارسلونا کار آسانی نیست و به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد. یکی از این فاکتور ها جام جهانی سال آینده است و او (ویا) می خواهد جزو بازیکنان اصلی اسپانیا باشد.”

وی افزود: “اگر او بخواهد بارسا را ترک کند، ما به باشگاهی توجه خواهیم کرد که به او اجازه دهد تا در سطح بالایی به میدان برود. ایتالیا یا انگلیس تفاوتی ندارد، مهم پروژه باشگاه مورد نظر است.”

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:داویدویا, ] [ 13:1 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6913
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9918
بازدید ماه : 9830
بازدید کل : 414576
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1