پرز :" احتمالش هست كه آنجلوتي چهارشنبه معارفه شود "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 فلورنتينو پرز در مصاحبه با " 20 دقيقه " اعلام كرد كه آنجلوتي فصل بعد مربي رئال مي شود . وي در مورد خريد ايسكو نيز صحبت هايي داشت .
آنجلوتي :"‌احتمالش هست كه چهارشنبه معارفه شود . در حال حاضر چيزي قطعي نيست . پي اس جي وقتي خبر توافق خود را با مربي جديدش اعلام كند اجازه آمدن او را به رئال مي دهد . اميدواريم كه همه چيز خوب باشد . مربيم ن آنجلوتي است . منتظريم تا پي اس جي توافقش براي رفتن آنجلوتي را اعلام كند و بلان را به عنوان مربي جديدش معارفي كند . پس از آن همه چيز به صورت رسمي اعلام مي شود . نمي دانم چرا به آنجلوتي لقب دل بوسكه اي ايتاليا را داده اند . او در تمامي كشورهاي دنيا كار كرده است و در تيم هاي ملي حضور نداشته است . مورد دل بوسكه متفاوت است . فقط در رئال و تيم ملي مربيگري كرده است . به هم شباهتي ندارند . در مورد مسائل اقتصادي اين قضيه صحبتي نمي كنم . "
ايسكو :"‌اميد زيادي در موردش وجود دارد . شانس زيادي وجود دارد كه بازيكن رئال شود چرا كه رئال را مي خواهد و رئال هم او را مي خواهد . هرگز از اين حرف براي بازيكن ديگري استفاده نكرده بودم . ايسكو يكي از بزرگترين بازيكنان اسپانياست و كادر فني مي داند كه شايستگي لازم براي حضور در رئال مادريد را دارد . او بازيكني است كه براي حضور در رئال هيجان انگيزه است . اگر همه چيز روبراه باشد ، به زودي انتقالش اعلام مي شود . البته بعد از آمدن مربي . "‌
ناجي :"‌نمي توانم چنين لقبي به خود بدهم اما حقيقت اين كه چند بار حس كردم كه نجات دهنده هستم . در سال 2000 پس از مشكلات مالي به رئال آمدم . اين خطر وجود داشت كه مالكيت باشگاه از دست برود اما آن را به دست هوادارانش داديم . در دوره دوم هم زماني به تيم ملحق شدم كه از نظر مديريتي دچار بحران بود . "
بيل 90 ميليون مي ارزد ؟‌" نمي شود گفت كه بازيكنان ارزان يا گران هستند . بايد ديد كه چه روندي دارند . فيگو ، زيدان ،‌رونالدو و بكام به ما پول زيادي رساندند . وقتي بازيكنان بزرگ بيايند درآمدها را هم مي آورند . اين باعث مي شود كه باشگاه استقلال مالي داشته باشد و از سويي بهترين بازيكنان دينا را در تيمش داشته باشد . "
تياگو در ليست رئال است ؟‌" وقتي مربي بيايد تصميم مي گيرد . "
سبك بارسا :" بارسا بازيكنان خوبي در آكادمي رشد داده اما نمي شود گفت كه هميشه اين سبك جواب مي دهد . "
گوندوغان :" رئال هيچ اولويتي براي خريدنش ندارد . رابطه خوبي با بورسيا داريم اما نمي شود كه حرفي در اين باره زد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ] [ 13:6 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9483
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12488
بازدید ماه : 12400
بازدید کل : 417146
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1