دفاع کاسیاس ازدیگولوپس:او شایستگی اش را داشت
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 دفاع کاسیاس ازدیگولوپس:او شایستگی اش را داشت؛من اگر خبرچین هم باشم، داد نمی زنم

دروازه بان اصلی رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی اعلام کرده که دیگو لوپس این شایستگی را داشته که همچنان به بازی کردنش ادامه دهد

سایت گل- ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید با دید مثبتی به خریداری دیگو لوپس و انتقال او به رئال مادرید نگاه می کند. بعد از مصدومیت کاسیاس، سران رئال مادرید به درخواست مورینیو برای خریداری دیگو لوپس دست به کار شدند و در طول دوران غیبت کاسیاس و حتی بعد از بهبود او، لوپس دروازه بان اصلی رئال باقی ماند و تا پایان فصل از دروازه تیم مادریدی دفاع کرد.

دراین میان کاسیاس به حمایت از حضور لوپس در درون دروازه تیمش برخاسته و در گفت و گو با رادیو مارکا گفته:« کاری که من می بایست انجام می دادم، تمرین کردن و بازگرفتن پستم بود.دقیقا مثل سایر هم تیمی هایم. دیگو فوق العاده بود واو شایستگی ادامه حضور در درون دروازه تیم را داشت. دیگو فصل فوق العاده ای را سپری کرد.اصلا نمی خواهم که به دنبال مشکلاتی میان من و دیگو لوپس باشید.»

یکی از مشکلاتی که کاسیاس در طول فصل گذشته با آن روبرو شد این بود که برخی از هواداران رئال او را به عنوان خبرچین رختکن تیم می دانستند. کاسیاس دراین باره توضیح داد:« من تلاش خواهم کرد که نظر مثبت افرادی که بد در مورد من فکر می کردند را عوض کنم.ولی مطمئن باشید که فریاد نمی زنم که من خبرچین هستم یا نیستم.»

او ادامه داد:« من نمی خواستم به تیم آسیب برسانم. اگر یک روز به من بگویند که باید بروم، بدون هیچ مشکلی با اینکه رئال خانه من است، از اینجا می روم. البته من یک سری چیزها را درک نمی کردم. وقتی مصدوم بودم به شدت تمرین می کردم تا به روزهای اوج برگردم و وقتی درترکیب تیم حضور نداری و می بینی که فقط در مورد تو صحبت می شود، اصلا درک نمی کنی که چرا اوضاع اینگونه است.»

او درمورد صحبت های آربلوا که در دفاع ازمورینیو برزبان آورده بود گفت:« آربلوا جوان فوق العاده ای است. ما مسائلی بین خودمان داریم که حل خواهد شد.نباید بیش از این به این ماجرا پرداخت.این ایده ها و عقاید فردی است و باید به آنها احترام گذاشت.»


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9025
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12030
بازدید ماه : 11942
بازدید کل : 416688
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1