صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 یادداشت: از دسته چهارم تا لیگ قهرمانان؛ ایسکو، ستاره جدید اسپانیا

او در تیم کارلو آنچلوتی می‌تواند بدرخشد و گام بزرگ بعدی را بردارد.

سایت گل – چه هفته شادی را رئال مادرید گذراند. سه‌شنبه خبر رسید کارلو آنچلوتی پس از مذاکرات با پاری سن-ژرمن به این باشگاه آمده. مربی ایتالیایی چهارشنبه به طرفداران معرفی شد. پنجشنبه هم اولین خرید بزرگ تابستان انجام شد: ایسکو.

مادرید احتمالا تازه فعالیتش را آغاز کرده و ایسکو پیش‌غذای لذیذی است برای غذای اصلی و مهم. فلورنتینو پرس همچنان امیدوار است که گرث بیل را از تاتنهام بخرد. او ادینسون کاوانی و لوییس سوارس از اروگوئه را هم تعقیب می‌کند.

ایسکو اما می‌تواند بهترین خرید باشد. این بازیکن متولد بنالمادنا در سال 2011 به باشگاه مالاگا رفت و از آن هنگام به‌سرعت پیشرفت کرده است. ایسکو در والنسیا فرصت بازی نمی‌یافت و باشگاه اندلسی به‌سرعت مبلغ آزادسازی قرارداد او، یعنی 6 میلیون یورو را پرداخت و او را خرید.

 

آمار دوران بازی ایسکو
  TEAM YEAR APPS GLS
Valencia CF Valencia 2009-11 7 2
Malaga Malaga 2011-13 81 17

او در مستایا تنها هفت بار در ترکیب قرار گرفت و البته کمک کرد تیم والنسیای ب در فصل 11-2010 به دسته ترسرا (دسته چهارم فوتبال اسپانیا) صعود کند. او اما تبدیل به ستاره لالیگا شد.

ایسکو در مالاگا بلافاصله درخشید و در سال 2012 جایزه ارزشمند پسر طلایی را به عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا را برد. نمایش‌های درخشان او با تیم مانوئل پیگرینی کمک کرد مالاگا برای اولین بار در تاریخ به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

اما او در فصل دوم بود که واقعا شکوفا شد و پس از رفتن سانتی کاسورلا به آرسنال جای او را گرفت و مالاگا را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان رساند. آنها دو گل در دقیقه پایانی بازی با بروسیا دورتموند خوردند و همین شد که به شکل زجرآوری نیمه‌نهایی را از دست دادند.

مالاگا با وجود این شکست اثر خود را بر اروپا گذاشت. ایسکو هم همین طور. این بازیکن جوان 12 گل در فصل 13-2012 زد (که دو گل او روی حرکات فوق‌العاده‌اش مقابل زنیت بود). پس از آن که مالاگا نتوانست محرومیت از حضور در اروپا را بردارد و پس از آن که مالاگا در جمع چهار تیم برتر جای نگرفت، تنها یک احتمال وجود داشت: فروش تابستانی ایسکو.

منچسترسیتی دوست داشت او را در کنار پیگرینی، مربی‌اش در مالاگا قرار دهد و ایسکو هم بسیار به رفتن به لیگ برتر فکر کرد. او شاید فکر می‌کرد که نمی‌تواند در تیمی مانند رئال مادرید به‌سرعت در ترکیب قرار بگیرد.

اما کیفیت او چنان است که می‌تواند یک گام دیگر به جلو بگذارد و در مادرید به عنوان بازی‌ساز، یا در سمت راست خط میانی بازی کند. این بازیکن تهاجمی که در 17سالگی گفته بود «آنتی-مادریدیستا» است به باشگاهی که از آن متنفر بود پیوسته و می‌تواند با تکنیک، دریبلینگ، دید و گل‌هایش دل هواداران را سریع برباید.

از دسته چهارم فوتبال اسپانیا در فصل 11-2010 به حضور درترکیب اصلی یک تیم لالیگایی در فصل بعد، و لیگ قهرمانان در فصل بعدتر. ایسکو می‌تواند فوق ستاره بعدی اسپانیا و پسر طلایی مادرید باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2265
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 2353
بازدید ماه : 2265
بازدید کل : 407011
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1