صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 پيوستن ايسكو به رئال نه تنها باعث مي شود كه آنجلوتي يكي از آينده دار ترين بازيكنان حال حاض راروپا را داشته باشد ، بلكه اين امكان را به او مي دهد تا تاكتيكش را شناور تر كند و سبكي را انتخاب كند كه با توجه به نوع بازي و نوع حريف مناسب تر است . 

كارلتو فصل را در پي اس جي با سيستم 1-3-2-4 تمام كرد چرا كه با خريد لوكاس مورا در فصل نقل و انتقالات زمستاني بايد تاكتيك تيمش را تغيير مي داد .ب ازكين برزيلي و لاوتزي در دو جناح بازي مي كردند و پاستوره پشت ابراهيموويچ بود . اگر آنجلوتي بخواهد در اين سيستم در رئال بازي كند ، پست عادي ايسكو هافبك هجومي خواهد بود ، اوزيل و كريستيانو در دو جناح بازي مي كنند و بنزما مهاجم نوك خواهد بود . پشت اين چهار نفر هم دو تا از ميان =ژابي ، خديرا و مودريچ مي توانند بازي كنند . 
اگر آنجلوتي بخواهد 3-3-4 بازي كند ، مثل اكثر دوران مربيگري خود ، ايسكو ممكن است كه پشت سه مهاجم باشد يعني پشت اوزيل ،‌بنزما و كريستيانو . آلونسو ،‌مودريچ و خديرا نيز دو تايشان مي توانند در دو جناح ايسكو در ميانه زمين باشند . 
سومين گزينه كارلتو مي تواند 2-4-4 باشد . بدين ترتيب ايسكو ، ژابي ، اوزيل و مودريچ مي توانند چهار نفر خط هافبك را تشكيل دهند و كريستيانو و بنزما در خط حمله قرار گيرند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, ] [ 10:59 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1566
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4571
بازدید ماه : 4483
بازدید کل : 409229
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1