صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 پیشنهاد 32میلیون یورویی بارسا برای تیاگو سیلوا

سران باشگاه بارسلونا عزم خود را برای خریداری مدافع برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن جزم کرده اند

سایت گل- طبق اعلام رادیو کاتالونیا و بازتاب این خبر در روزنامه اسپورت کاتالونیا، اولین پیشنهاد سران بارسلونا برای به خدمت گرفتن تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن آماده است.

قرار براین است که دراولین جلسه سران دو باشگاه برای مذاکره درمورد انتقال احتمالی سیلوا به بارسا انجام شده و رقم پیشنهادی بارسا برای این انتقال 32 میلیون یورو خواهد بود.

سران باشگاه بارسلونا دراین میان استراتژی خاص خود را دنبال می کنند و بعد از دیداری که میان سران بارسا و مدیربرنامه های سیلوا صورت گرفت، بر سر رقم پیشنهادی باشگاه کاتالان برای آغاز مذاکرات با پاری سن ژرمن توافق شد.

طبق توافق انجام گرفته قرار براین است که سران بارسا پیشنهادی 32 میلیون یورویی را برای خریداری تیاگو سیلوا به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه دهند.این درحالی است که سران باشگاه فرانسوی سال گذشته برای جذب این مدافع برزیلی مبلغ 42 میلیون یورو به میلان پرداخت کرده بودند. البته انتظار می رود که با روند پیشروی مذاکرات، مبلغ پیشنهادی باشگاه بارسلونا نیز افزایش یابد.

البته تمام اینها به شرطی است که تیاگو سیلوا حاضر شود که با کاستن از رقم دستمزد سالیانه ای که در پاری سن ژرمن دریافت می کند، با دستمزد پیشنهادی بارسا که رقم کمتری است موافقت کند.

باید به این نکته اشاره کرد که خود تیاگو سیلوا تمایل زیادی دارد تا با تغییر آب وهوا از پاریس به بارسلونا نقل مکان کند و پائولو تونیه تو، مدیربرنامه های تیاگو سیلوا هم سران باشگاه پاریسی را تحت فشار گذاشته و تلاش می کند تا روند این انتقال را ساده ترنماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3894
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6899
بازدید ماه : 6811
بازدید کل : 411557
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1