ماركا : خريد ايارامندي با 38 ميليون نهايي شد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ماركا گزارش داد كه رئال و سوسيه داد امروز به مذاكراتشان در مورد آسير ايارامندي ادامه خواهند داد . باشگاه سن سباستيني به گفته ماركا به رفتن اين بازيكن رضايت داده تا او به رئال بپيوندد . اين انتقال در طول روزها و يا ساعات آتي نهايي مي شود . 

سوسيه داد حاضر نشد كه با 30 ميليون يورو كه رقم فسخ قرارداد اين بازيكن بود ، راضي به فروش وي شود . در حقيقت حالا آنها رقمي بالغ بر 38 ميليون يورو دريافت خواهند كرد كه نوجيهشان اين است كه بخشي از اين پول راهي اداره ماليات خواهد شد . 
رئال مادريد پس از مذاكرات طولاني به نظر مي رسد كه رضايت باشگاه سن سباستيني را جلب كرده باشد . بدين ترتيب رئال مادريد رقمي در حدود 38 ميليون يورو مي پردازد . از اين پول 31.394.000 يورو به باشگاه سوسيه داد مي رسد و باقي راهي كارهاي مالياتي مي شود . 
رئال فعلا در حال مذاكره در مورد فرم پرداخت اين پول است . سوسيه داد نمي خواست ايارامندي را بفروشد اما اصرار رئال و خود بازيكن نظرشان را عوض كرد . رئال در حال حاضر در تلاش است تا اين پول را به صورت قسط بندي بپردازد . در ابتدا باشگاه سوسيه داد به فروش اين بازيكن با 30 ميليون يورو رضايت داده بود اما وقتي فهميد كه 20 درصد از اين پول قرار است كه راهي اداره ماليات شود ، عقب كشيد . 
آنجلوتي مدتهاست كه براي خريد ايارامندي رضايت داده است . اين بازيكن خودش با رئال به توافق رسيده و منتظر توافق دو باشگاه است . سوسيه داد حتي حاضر بود كه دستمزد وي را افزايش دهد تا جلوي رفتنش را بگيرد . اما اين بازيكن رئال را مي خواست و حالا قراردادي پنج ساله با دستمزد سالي 2.5 ميليون يورو خواهد بست . 
رئال به شدت به ايارامندي اعتماد داشت و سعي كد كه با خوشبيني به اين بازيكن اعتماد كند . آنجلوتي مي خواهد اين بازيكن را تبديل به ستاره تيمش در ميانه زمين كند . پرز اين روزها در كلمبياست و خوزه آنخل سعي مي كند كه كار اين انتقال را نهايي كند . 

ايارا با پيراهن جديد سوسيه داد عكس نگرفت
رئال سوسيه داد پيراهن جديدش براي فصل 14-2013 را منتشر كرد . نكته جالب اين بود كه آسير ايارامندي در مراسم معارفه اين پيراهن نبود . اقدامي كه مي تواند نشان دهد كه حضورش در رئال تقريبا قطعي است . 
ايارامندي در تمرينات تيمش حضور داشت و با هواداران با لبخند عكس گرفت اما با پيراهن جديد عكس نگرفت ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 تير 1392برچسب:, ] [ 15:5 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9209
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12214
بازدید ماه : 12126
بازدید کل : 416872
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1