رونالدو :این روزها از حضور در رئال مادرید راضی و خوشحالم و آینده ام در این باشگاه است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رونالدو :این روزها از حضور در رئال مادرید راضی و خوشحالم و آینده ام در این باشگاه است

 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید ، هفته گذشته جلسه ای خصوصی با دمیتری ریبولولف، مالک متمول باشگاه مونکوی فرانسه داشته و دراین جلسه، ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریس که روابط فوق العاده خوبی با مالک باشگاه موناکو دارد نیز حضور داشته.

در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال، مندس نقش پررنگی درانتقال فالکائو، کاروالیو ، موتینیو و جیمز رودریگس به این باشگاه فرانسوی داشته است.

 

این مجله فرانسوی در این شماره خود این تیتر را برگزیده:« با هم دیدار کردند و در دو صفحه اولش به بازتاب ماجراهای این جلسه پرداخته و به این نکته اشاره کرده که رونالدو که برای شرکت در جشنی در موناکو به این شهر سفر کرده بوده، با مالک باشگاه موناکو نیز دیدار کرده.

 

طبق این گزارش، بعد از اتمام این جشن ریبولوف و کریستیانو در جلسه ای سری با هم شرکت کردند و مالک این باشگاه فرانسوی از فرصت به وجود آمده برای وسوسه کردن ستاره پرتغالی بهره برده تا مقدمات انتقال او به باشگاهش در تابستان 2014 را فراهم سازد. این درحالی است که سران موناکو چند هفته پیش، پیشنهادی جنجالی برای به خدمت گرفتن کریس را ارائه دادند.

 

حالا دراین جلسه سران باشگاه موناکو به کریس اعلام کردند که تلاش می کنند که سهمیه حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 5-2014 را کسب کنند و به او پیشنهادات مالی هنگفتی دادند که طی آن دستمزدی نجومی را به او پرداخت کرده و یادآوری کردند که در کنار فالکائو، آینده درخشانی درانتظار او خواهد بود.

 

البته در جریان همین سفر کریس به موناکو بود که او در صحبت هایی گفت:« نمی گویم که هیچ وقت به موناکو نخواهم آمد. این باشگاه مالک فوق العاده ای دارد ولی این روزها از حضور در رئال مادرید راضی و خوشحالم و آینده ام در این باشگاه است. درحال حاضر فقط برای تعطیلات به موناکو می آیم.»

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/21_04_2012/ronaldo3.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:, ] [ 11:14 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4350
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7355
بازدید ماه : 7267
بازدید کل : 412013
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1