پرس: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ مي‌شود؛او يکي از پايه‌هاي اصلي رئال مادريد و بهترين بازيکن حال حاضر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پرس: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ مي‌شود؛او يکي از پايه‌هاي اصلي رئال مادريد و بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است

 

فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد در نشستي خبري حاضر شد و درباره موضوعات زيادي سخن گفت از کاکا گرفته تا کارلو آنچلوتي و کريستيانو رونالدو و ...

کاکا

"او يک پديده است. متاسفانه بعد از جام جهاني دچار آسيب ديدگي‌ شد و زير تيغ جراحان قرار گرفت. پس از آسيب ديدگي‌ کاکا، مسوت اوزيل را جذب کرديم و بازي‌هاي خوب او باعث شد تا کاکا نيمکت نشين شود. کاکا بازيکن بسيار محبوبي است.او بعد از کريستيانو رونالدو بيشترين هوادار را در توييتر دارد. من به آينده او خوشبين هستم. احساس مي‌کنم کاکا به آمدن آنچلوتي به روزهاي اوج خود بر مي‌گردد و همان جادوگر ميلان مي‌شود."

کريستيانو رونالدو

"رونالدو يکي از پايه‌هاي اصلي رئال مادريد و بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. او بسياري از مردم را با استعداد ناب خود مسحور کرده است. بلند پروازي و انگيزه او وصف ناشدني است. او الان رابطه بسيار خوبي با هواداران رئال مادريد دارد. شاهد درخشش بيشتر رونالدو در رئال مادريد خواهيم بود. بر اين باورم که او به بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان يا عنواني شبيه اين دست خواهد يافت."

کارلو آنچلوتي

"نمي‌دانم که آيا بازي‌هاي رئال مادريد با آمدن اين مربي بزرگ زيباتر خواهد شد يا نه. رئال با مورينيو هم فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذاشت به ويژه در دو فصل پيش که با 100 امتياز يک رکورد از خود بر جاي گذاشتيم. در آن فصل توانستيم 121 گل به ثمر رسانيم و به سلطه بارسلونا پايان دهيم."

جذب بازيکنان جوان

"رئال مادريد بعد از رفتن ژوزه مورينيو عصر جديدي را آغاز کرده است. الان مربي کاربلد و سرشناسي را جذب ‌کرده‌ايم و از انتخاب خود خوشحال هستيم. با بازيکنان جواني همچون ايارامندي و ايسکو قرارداد امضا ‌کرده‌ايم. مي‌خواهيم با تکيه بر اين جوانان با استعداد دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوريم. با جذب چنين بازيکناني مي‌خواهيم به بازيکنان با تجربه خود فشار آوريم و به آنها اعلام کنيم که فرصتي براي کم کاري وجود ندارد. بدون شک چنين پروسه‌اي کلاس رئال مادريد را بالا مي‌برد . بايد ببينم که آيا شايسته دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا هستيم يا نه. رئال مادريد بيشترين قهرماني را در ليگ قهرمانان اروپا دارد. قهرماني در اين رقابت‌ها براي رئال عادي شده است و به نوعي در گوشت و خون آن وجود دارد. براي قهرماني در چنين رقابت‌هاي معتبري بايد کمي خوش شانس بود، چيزي که رئال در اين چند سال اخير از آن بي‌بهره بوده است"

 

http://u.goal.com/209900/209937hp2.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

رندی اورتون
ساعت11:49---23 تير 1392
سلام- ممنون که عکس رندی رو میزاری اگه رندی هم نشد بنرمو بزار
در مورد قالب گففت که یه عمس برای بالای صفحه بده تا برات درست کنم-من هم عکی کریس و مسی رو دادم-نه اون که کوچیک بود یه عکس قشنگتر-بعدش هم گفت درست میکنم-انشاءالله تا امشب درست میکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, ] [ 10:45 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8110
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11115
بازدید ماه : 11027
بازدید کل : 415773
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1