زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست

زین الدین زیدان،دستیار کارلو آنچلوتی در گفت و گو با اکیپ به بررسی اوضاع و احوال کنونی اش پرداخت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی- زین الدین زیدان، اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید از این پس به عنوان دستیار کارلو                       آنچلوتی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی خواهد نشست.

او در گفت و گو با روزنامه اکیپ از مسائل مختلفی پرده برداشته. او ازانگیزه های درونی اش حرف زده و ازفاصله زمانی زیادی             که از خداحافظی او با دنیای فوتبال تا نشستنش روی نیمکت مربیگری گذشته، به صحبت پرداخت. او درعین حال اعلام کرد               که موفقیت گذشته او در دنیای فوتبال هیچ تضمینی برای موفقیت او به عنوان یک سرمربی نیست.

زی زو در صحبت هایی درمورد اینکه چرا در طول سالهای اخیر به دنیای مربیگری نپیوسته گفت:« من می ترسیم، از این                     می ترسیدم که اعتماد کنم و به من خیانت شود. با گذشت زمان، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردم و حالا به سادگی             به نیمکت مربیگری نگاه می کنم.»

دستیار کارلتو در رئال اعلام کرد که بعید می داند که کارنامه موفقش در دنیای فوتبال گارانتی خوبی برای موفقیت او در دنیای       مربیگری باشد :« اینکه یک بازیکن خوبی بوده ای، هیچ گارانتی براین نیست که سرمربی خوبی باشی. شاید کمک کند ولی         درحد کمک است و نه بیشتر.»

روز پانزدهم جولای، روزی است که زیدان به زمین فوتبال بازخواهد گشت. او در شهرک والدبباس به زمین چمن بازگشته و                 کار را درکنار کارلو آنچلوتی آغاز خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8436
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11441
بازدید ماه : 11353
بازدید کل : 416099
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1