تلاش مورینیو برای بازگرداندن دروگبا به چلسی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تلاش مورینیو برای بازگرداندن دروگبا به چلسی

این ستاره ساحل عاجی که یکی از اولین خریدهای آقای خاص بعد از حضورش در چلسی در سال 2004 بود، سال گذشته این باشگاه را ترک کرد

سایت کریس رونالدو لیو مسی- به گزارش رسانه های انگلیسی، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، قصد دارد دیدیه دروگبا، مهاجم سابق آبی ها را به استمفوردبریج برگرداند.

این ستاره ساحل عاجی که یکی از اولین خریدهای آقای خاص بعد از حضورش در چلسی در سال 2004 بود، سال گذشته این باشگاه را ترک کرد اما با بازگشت مورینیو به استمفوردبریج، ممکن است او نیز بار دیگر به باشگاه سابقش برگردد.

دروگبا هنوز یک سال دیگر با گالاتاسرای قرارداد دارد اما او و مورینیو دوشنبه گذشته در کمپ تمرینی چلسی با یکدیگر دیدار کردند تا در مورد این انتقال بحث کنند.

دروگبا پیش از این گفته بود که آماده است تا برای کمک به چلسی برای یک قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ، به لندن برگردد. او در طول دوران حضور 8 ساله اش در این باشگاه، سه قهرمانی در لیگ برتر، چهار جام حذفی و دو جام اتحادیه را هم فتح کرده بود.

مورینیو هم هفته گذشته در مورد فواید بازگشت  دروگبا به چلسی گفته بود:" می توانم از دروگبا به عنوان الگویی برای بازیکنان جوان استفاده کنم تا به دستورات من توجه کنند زیرا او از روز اول به توصیه های من توجه کرد."

این در حالی است که چلسی پیش از این آندره شورله، مهاجم گلزن لورکوزن را به خدمت گرفت و شایعاتی هم در مورد تلاش این باشگاه برای خرید وین رونی شنیده می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:مورینیو,دروگبا,چلسی,تلاش,, ] [ 12:24 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7763
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10768
بازدید ماه : 10680
بازدید کل : 415426
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1