آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (سه شنبه 16 جولای)
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (سه شنبه 16 جولای)زلاتان درها را به سوی لیگ برتر باز کرد: گفته می شود بعد از اظهارات لوران بلان، سرمربی جدید PSG در مورد ادینسون کاوانی، زلاتان ایبراهیموویچ نیز درها را برای انتقال به لیگ برتر باز کرد. چلسی و منچسترسیتی به این بازیکن علاقه دارند.

منبع: Daily Star

 

ناپولی هیگواین را می خواهد: ناپولی مشتاق است تا گونزالو هیگواین از رئال مادرید را به خدمت بگیرد و آماده است تا با پول فروش کاوانی، 30 میلیون یورو درخواستی رئال مادرید را بپردازد.

منبع: Tuttosport

 

زنیت کماکان به دنبال اسوالدو: گفته می شود که تیم روسی زنیت سن پترزبورگ بعد از ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی، برای امضای قرارداد با مهاجم تیم رم، پابلو اسوالدو نزدیک شده است.

منبع: Corriere dello Sport

 

دین به پاریسن ژرمن نزدیکتر شد: لوکاس دین بر سر دستمزد ماهیانه 250 هزار یورو با پاریسن ژرمن به توافق رسیده است، اما لیل تا زمانی که پیشنهادی 15 میلیون یورویی از تیم پایتخت نشین دریافت نکند، با فروش این مدافع کناری خود موافقت نخواهد کرد.

منبع: Le Parisien

 

ناپولی در آستانه جذب آلبیول: گفته می شود که مدافع تیم رئال مادرید، رائول آلبیول برای انتقال به ناپولی نزدیک شده است. این ملی پوش اسپانیایی برای این تیم ایتالیایی 12 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

منبع: Corriere dello Sport

 

منچسترسیتی امروز با نگردو قرارداد امضا می کند: علی رغم اظهارات رئیس باشگاه سویا، خوزه ماریا دل نیدو که گفته بود احتمال پیوستن نگردو به تیم پیگرینی، 1% است، منچسترسیتی آماده است تا روز سه شنبه [امروز] با پیشنهادی 25 میلیون یورویی به اضافه 3 میلیون یورو پاداش، با آلوارو نگردو قرارداد امضاء کند.

منبع: Estadio Deportivo

 

یوونتوس، بیابیانی را به عنوان پلان B برای زونیگا بررسی می کند: یوونتوس امیدوار است که بتواند خوان کامیلو زونیگا را از ناپولی به خدمت بگیرد، اما اگر تیم رافا بنیتز اجازه جدایی به این بازیکن کلمبیایی نداد، آنها می توانند به سمت بیابیانی از پارما بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 12:2 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9281
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12286
بازدید ماه : 12198
بازدید کل : 416944
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1