تیاگو آلکانتارا: حاضرم در هر پستی که گواردیولا بخواهد، برای بایرن بازی کنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تیاگو آلکانتارا: حاضرم در هر پستی که گواردیولا بخواهد، برای بایرن بازی کنم

او که به تازگی با انتقالی 25 میلیون یورویی از بارسا به بایرن پیوست، امروز به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید باشگاه باواریایی معرفی شد

سایت کریس رونالدو لیو مسی- تیاگو آلکانتارا، ستاره جدید بایرن مونیخ، اعلام کرد که جدایی از بارسا برایش آسان نبوده اما آماده است تا به بایرن کمک کند تا به موفقیت های بیشتری برسد.

او که به تازگی با انتقالی 25 میلیون یورویی از بارسا به بایرن پیوست، امروز به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید باشگاه باواریایی معرفی شد. او که فصل آینده پیراهن شماره 6 بایرن را به تن خواهد کرد، امروز ساعاتی به همراه مانوئل استیارته، دستیار و پره گواردیولا، برادر پپ، در شهر مونیخ به گردش پرداخت.

تیاگو در گفتگو با خبرنگاران، در مورد کار کردن دوباره زیر نظر گواردیولا گفت:" من از نوجوانی زیر نظر او بازی کردم  و هیچ وقت مربی ای مانند او نداشتم. باید از او به خاطر همه کارهایی که او تاکنون برایم انجام داد، تشکر کنم."

او فصل گذشته چندان فرصت حضور در ترکیب اصلی بارسا را پیدا نکرد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا نوکمپ را ترک کند. با این وجود، او تاکید کرد که تصمیم گیری در مورد جدایی، آسان نبوده است:" تنها چند باشگاه در اندازه های بارسا و بایرن وجود دارند.

تصمیم گیری برای این انتقال آسان نبود. من احساس خوبی نسبت به بارسا دارم؛ آنجا خانه من بود. اما پیوستن به بایرن هم یک چالش بزرگ است زیرا اینجا باشگاه فوق العاده ای است."

بعد از نهایی شدن این انتقال، بحث های زیادی در مورد پستی که گواردیولا قصد دارد از تیاگو در آن استفاده کند، به وجود آمد اما این بازیکن اعلام کرد که آماده است تا در هر پستی که سرمربی می خواهد، به میدان برود.

" من تنها می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم. به همین خاطر اینجا هستم. در هر پستی که سرمری بخواهد، حاضرم بازی کنم.

بعد از پایان فصل من با سرمربی و مدیر باشگاه صحبت کردم و فصلی که گذشته بود را بررسی کردیم. بعد تصمیم گرفتم که جدا شوم. در همین مدت گواردیولا به من زنگ زد و پیشنهاد داد که به بایرن بروم. بعد از قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا، باز با هم صحبت کردیم و من تصمیمم را گرفتم. می خواهم یک چالش جدید را شروع کنم و همه در بارسا برایم آرزوی موفقیت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10733
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13738
بازدید ماه : 13650
بازدید کل : 418396
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1