پيشنهاد اغوا كننده تاتنهام به بيل : دستمزد 9 ميليوني
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تاتنهام همه كار مي كند تا گرت بيل به رئال نرود . تماس هاي اوليه رئال با اين باشگاه نا اميد كننده بوده است . دانيل له وي ، مدير تاتنهام درخواست بيش از 100 ميليون يورو كرده است . اما اين ستاره 24 ساله همچنان از آرزوهاي پرز است . 
تاتنهام مي خواهد با پيشنهاد دستمزدي نجومي ، جلوي پيوستن ايش ستاره را به رئال بگيرد . انها مي خواهند قرارداد بيل كه تا 2016 است را دو برابر كنند . دستمزد فعلي او سالي 4 ميليون يوروست كه اسپورز مي خواهد آن را به سالي 9 ميليون يورو برساند كه از بالاترين دستمزدهاي ليگ انگليس خواهد بود . در حقيقت فقط هازارد در چلسي با سالي 11 ميليون و روني در يونايتد و يحيي توره از سيتي با سالي 10 ميليون يورو بالاتر از او خواهند بود .
بازيكن ولزي براي له وي خيلي مهم است و مدير ستيي مي خواهد او را داشته باشد . او مي داند كه تيمش با نرسيدن به چمپيونزليگ ضرر كرده و نمي خواهد با از دست دادن ستاره تيمش ضرر كند . آنها اميدوارند كه اين بازيكن اعلام كند كه به طور حتم در تاتنهام مي ماند . اين در حاليست كه اين بازيكن اخيرا گفته بود كه ليگ اسپانيا را دوست دارد . رئال مي داند كه اين بازيكن حاضر نيست كه با باشگاهش جنگ كند و شايد اين كار را مشكل كند اما سران رئال اميدوارند كه پروژه جديد رئال بتواند بهترين بازيكن سال گذشته ليگ انگليس را اغوا كند . 
پرز اميدوار است كه از فرصت سفر به انگليس در روز يكشنبه براي بازي با بورنموث استفاده كند و با سران سيتي صحبت كند . در آن روز اسپورز براي حضور در تور آسيايي به هنگ كنگ رفته است اما بسياري از سرانشان هنوز در لندن هستند . به هر صورت تاتنهامي ها مي گويند كه فعلا قرار نيست كه نظرشان عوض شود . 
پرز پس از آن كه نيمار را از دست داد ، براي جلوگيري از اين كه اعتبارش از دست برود ،‌براي خريد بيل دست به همه كاري مي زند . او مي داند كه هواداران بي تاب اين خريد هستند و از سويي شماره 11 را نيز براي اين ستاره خالي گذاشته است . آنجلوتي و زيدان نيز موافق اين انتقال هستند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8757
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11762
بازدید ماه : 11674
بازدید کل : 416420
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1