هرم آنچلوتی در رئال: تمایل کارلتو به سیستم 1-2-3-4
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز-هرم آنچلوتی در رئال: تمایل کارلتو به سیستم 1-2-3-4

سایت کریس رونالدو لیو مسی- رئال آنچلوتی به چه ترتیبی بازی خواهد کرد؟ این سرمربی ایتالیایی در طول دوران مربیگری اش ، همواره به دو سیستم وفادار بوده و تیم هایش را با دو سیستم به میدان می فرستاده. سیستمی که کارلتو بیشترین استفاده را از آن داشته، سیستم هرمی است: سیستم 1-2-3-4 . زمانی که او بخواهددو بازیکن را در نوک حمله تیمش قرار دهد این سیستم را به 2-1-3-4 تغییر خواهد داد.سیستم دومی که مد نظر کارلتو است، سیستم 3-3-4 است

تنها چیزی که تا به الان به صورت قطعی مشخص شده این است که سرمربی ایتالیایی درنظر دارد تا در میانه میدان از سه بازیکن میانی استفاده کند.

به همین خاطر هم سیاست کارلتو در بازار نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط میانی و خرید بازیکنانی توانا و جوان برای این پست است و از همین رو هم رئالی ها برای خریداری ایسکو و اییارامندی دست به کار شدند. این دو بازیکن این توانایی را دارند که سبک فوتبال کارلتو را با ارائه گزینه های متنوع در زمین فوتبال پیاده سازی کنند.

احتمالا در خط حمله تیم هم سه مهاجم حضور خواهند یافت. تیمی که بتواند موقعیت های فراوانی را برای گلزنی خلق کند. ما در مقابل رئال مادریدی هستیم که می خواهد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و به دنبال رسیدن به بلوغ هرچه بیشتر در بازیهایش باشد.

تمرینات فصل جدید رئال مادرید از روز دوشنبه در شهرک والدبباس مادرید برگزار شد و کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی برای اولین بار در زمین چمن با شاگردان جدیدش دیدار کرد. او که خودش با لباس ورزشی در زمین حضور یافته بود زین الدین زیدان را نیز به عنوان یکی از دستیارانش درکنارش می دید  وبا شور و انرژی خاصی شاگردانش را هدایت می کرد. البته دراین جلسه تمرینی تمام بازیکنان رئال مادرید حضور نداشتند و کسانی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها حاضر بودند کمی دیرتر به اردوی مادریدی ها خواهند پیوست؛ بازیکنانی مثل ایکر کاسیاس،  رائول آلبیو، آربلوا و سرخیو راموس همراه با مارسلو کمی دیرتر به اردوی کهکشانی ها ملحق می شوند.ژابی آلونسو و رافائل واران هم این روزها برای رهایی از بند مصدومیت به تمرینات بدنسازی می پردازند.

همه بازیکنان رئال با چهره هایی خندان دراولین جلسه تمرینی تیمشان شرکت کرده بودند و کاکا بیش از سایر بازیکنان با انگیزه بود که زیر نظر سرمربی سابقش درمیلان بتواند به روزهای اوج بازگردد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8364
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11369
بازدید ماه : 11281
بازدید کل : 416027
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1