مورینیو: من لمپارد را متقاعد کردم در چلسی بماند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مورینیو: من لمپارد را متقاعد کردم در چلسی بماند

سایت کریس رونالدو لیو مسی- ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، ادعا کرد که در پایان فصل گذشته با فرانک لمپارد صحبت کرده و او را متقاعد کرده تا در این باشگاه بماند.

موضوع تمدید قرارداد لمپارد، یکی از اخبار ثابت فصل گذشته چلسی بود و با توجه به اینکه مدیران چلسی قصد تمدید قرارداد این هافبک باتجربه را نداشتند، شایعات زیادی در مورد پیوستن او به باشگاه های مختلفی از چند باشگاه از لیگ MLS منتشر شد.

اما او در نهایت قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرد و مورینیو ادعا می کند که نقش زیادی در این اتفاق داشته است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در آن زمان از فصل، من با باشگاه چلسی در تماس نبودم. من تنها به عنوان دوست لمپارد با او تماس داشتم زیرا ما در همه این سال ها ارتباط مان را حفظ کردیم.

به او گفتم با توجه به شناختی که از تو دارم، به فوتبال آمریکا نرو. تو بازیکنی هستی که باید هر هفته در بالاترین سطح رقابت کنی. تو بازیکنی هستی که نیاز به رقابت واقعی داری.

هرچند فوتبال آمریکا در چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته و کشور فوق العاده ای هم هست اما از زندگی در آنجا لذت نمی بری . سعی کن در چلسی مانی و اگر چلسی تو را نخواست، سعی کن در لیگ برتر یک تیم پیدا کنی زیرا تو به این سطح از رقابت ها تعلق داری.او به من گفت که نمی تواند در لیگ برتر در تیم دیگری بازی کند."

چلسی سخت به دنبال به خدمت گرفتن وین رونی، مهاجم منچستریونایتد است و به تازگی هم پیشنهاد جدیدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه داد .

مورینیو که پیش از این گفته بود چون رونی بازیکن تیم دیگری است، در موردش اظهار نظر نمی کند، در پاسخ به حرف های تازه مویس که اعلام کرد رونی فصل بعد بار دیگر پشت سر فن پرسی خواهد بود، گفت:" اگر وین گزینه دوم منچستریونایتد باشد و نیمکت نشین شود، تیم ملی انگلیس ضربه خواهد خورد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3754
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6759
بازدید ماه : 6671
بازدید کل : 411417
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1