مجسمه برنزی اینیستا در زادگاهش در فوئنته آلبیا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مجسمه برنزی اینیستا در زادگاهش در فوئنته آلبیا

سایت کریس رونالدو لیو مسی- آندرس اینیستاستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا جمعه در مراسم بزرگداشتی در لا مانچا و درمنطقه فوئنته آلبیا سرزمین مادری اش شرکت خواهد کرد و در جریان این مراسم، از یک مجسمه برنزی از تصویر خودش پرده برداری خواهد کرد.

هواداران این منطقه با ساخت این مجسمه قصد دارند تا از اینیستا تشکر کنند. به گفته دانیل پینادو، رئیس فدراسیون هواداران بارسلونا در منطقه کاستیا- لا مانچا دراین باره گفته:« هواداران اینیستا می خواهند ارزشها و احساساتی که مردم برای او قائلند را بدین ترتیب به نمایش بگذارند.»

طبق صحبت های او و بازتاب این صحبتها در روزنامه ال موندو دپورتیوو، حدود 3هزار نفر در این مراسم حضور خواهند یافت. پینادو ادامه داد:« مردم معتقدند که اینیستا این موفقیت ها را به لطف سادگی و البته شناختی که از تعریف همکار و هم تیمی بودن دارد به دست آورده.»

پینادو با یادآوری اقدام اینیستا در فینال جام جهانی 2010 دریاد کردن از دانی خارکه، بازیکن فقید اسپانیایی گفت:« این جزئیات، یادآوری نام دوستانت در این شرایط، قلب بزرگ آندرس را نشان می دهد و به همین خاطر می گویم که او شایسته چنین بزرگداشتی است. این آخرین بزرگداشت برای آندرس اینیستا نخواهد بود.من دیروز با پدر اینیستا صحبت کردم و او از سوی  تمام اعضای خانواده اینیستا به این خاطر تشکر کرد.»

فدراسیون هواداران بارسلونا در کاستیا و لا مانچا ، 89 عضو دارد و از کمک های حدود 5690 نفر بهره مند است که این اعضا تلاش خواهند کرد تا دراین مراسم حضور داشته باشند:« اعضای این فدراسیون تلاش می کنند تا دراین مراسم حضور یابند تا بزرگداشت شایسته ای برای اسطوره شان برگزار کنند.»

این مراسم ساعت 21 روز جمعه برگزار می شود ودر جریان آن آنخل سالمرون، شهردار فوئنته آلبیا و دانیل پینادو و خود اینیستا حضور خواهند یافت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1129
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4134
بازدید ماه : 4046
بازدید کل : 408792
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1